Calatorind e mai bine

Lefkada – un colt de Rai

De cateva zile incerc sa postez cateva cuvinte legate de vacanta noastra in frumoasa insula Lefkada. Scriu, sterg si scriu din nou, dar parca totusi nu-mi gasesc cuvintele care sa exprime frumusetea si sentimentele pozitive pe care le-am trait acolo. Incep prin a va spune ca drumul e greu, mai ales cand ai doi copii care intreaba frecvent “Cand ajungem, mami?” Insula te imbie cu peisaje parca rupte dintr-un basm, umanitate din plin la toti localnicii, batranei carora li se citeste istoria pe fata, doar privindu-i, munte și mare in acelasi loc, mult verde si albastru, nisip și piatra si cele doua infinituri unite cer si mare, la care ravnește orice muritor care caută o faramă de poveste. Pe insula, 90% din plaje sunt cu pietre de toate marimile si culorile. Recunosc, noi ne-am indragostit de albastrul ireal al Marii Ionice. Va recomand: Plaja Porto katsiki (din punctul meu de vedere se afla pe primul loc), plaja Kathisma care este o plaja intinsa, iar marea pe care am vazut-o noi involburata si nervoasa (o sa atasez poze) , portul Vasiliki, un port renumit pentru sporturile nautice si surf, iar mancarea proaspata si buna.

Noi am ales sa mergem cu masina pentru a putea avea mai multa libertate acolo si pentru a putea vizita tot ce e de vizitat acolo. Fiind cu 2 copii am ales sa mergem pe traseul Romania – Macedonia – Grecia si la intoarcere Grecia – Bulgaria – Romania.

Eu, personal nu recomand traseul Macedonia pentru ca este mai greu, iar Macedonia este o tara pe care noi am simtit-o nesigura. Nu stiu daca asa a fost sa fie ghinionul nostru, dar noaptea petrecuta acolo ne-a cam bagat in sperieti.

Ne-am cazat in Skopje, undeva pe centru la un apartament in regim hotelier. Eu va recomand sa va cazati la o camera de hotel, mai ales daca sunteti familie cu copii, poate veti gasi conditii mai umane.

Traseul de intoarcere a fost unul cunoscut de noi si a fost mult mai ok. Bulgaria este deja o tara destul de cunoscuta si friendly, sa zic asa, chiar daca nici Bulgaria nu e ff trendy. Ne-am cazat intr-un satuc langa Sofia, am gasit o casa cu curte, la un pret decent si o doamna care a avut grija sa ne simtim ca acasa. Nu am avut ce vizita pentru ca am ajuns foarte tarziu si am plecat foarte devreme.

Sa auzim de bine! Va pupa #familiamea #concediu #vacantadevis #vacanta#grecia #lefkada #saludic