Din Hermanstadt direct in Stuttgart

Acum cativa ani, cam pe vremea asta, am cautat  o vacanta de cateva zile care sa ne inspire pentru Craciunul care urma sa vina. Stiam ca in Stuttgart este un targ de Craciun superb, asadar am ales sa mergem acolo, pret de cateva zile pentru a avea o intrare mai lina in febra sarbatorilor. Am tot auzit ca in Stuttgart este o Piata de Craciun traditionala, care te face sa te simti din nou copil si documentandu-ne am inceput incet, incet sa visam la turta dulce, vin fiert, trenulete fel de fel si globuri colorate

Asadar, ne-am interesat care sunt zborurile catre Stuttgart directe din Sibiu si am ales sa mergem cu Blue Air. Ne-am documentat initial despre avioanele lor si am descoperit ca au avioane mari, incapatoare, Boeing 737 cu o capacitate cuprinsa intre 120 si 189 pasageri.

Imi place Blue Air pentru  locurile confortabile, iar zborurile sunt la ore acceptabile, cel putin zborurile incercate de noi. Totodata faci economie de timp si de bani.

Pretul zborului nu a fost nicidecum o avere. Cam cat dadeam pe benzina un drum dus-intors cu masina, cam tot pe acolo am ajuns sa dam pe bilete de avion pentru 2 adulti si un infant (<2 ani).

Pentru aceasta calatorie am inceput sa cautam trolere ieftine  asta fiind una din mizele in care ne-am bazat sa cheltuim cat mai putini bani si sa fim eficienti. Am ales pentru noi un bagaj de mana de dimeniunea 55x40x20  iar pentru copil am ales sa mergem pe varianta de trolere copii  ceea ce a fost perfect pentru organizarea noastra. Sursa noastra de informare este travelkit.ro care s-a dovedit a fi exact pe asteptarile noastre.

Ce sa va spun decat ca asteptarea din octombrie pana in prima saptamana din decembrie a fost extrem de lunga, cel putin asa ni s-a parut noua. Timpul parca incepuse sa se dilate si asteptam cu nerabdare ziua in care aveam sa ne imbarcam catre frumosul Targ de Craciun din Stuttgart.

Odata ajunsi in ziua imbarcarii, ne-am trezit devreme, avionul trebuia sa decoleze la ora 12.35, dar tin minte ca in aceea noapte nu am putut sa dorm foarte bine. Am ajuns in aeroport la ora 10:00, mai devreme cu 30 de minute in programul stabilit. Aveam cu noi un bagaj de mana si un troler pentru copii cu care ne-am incadrat la fix. Avand in vedere ca am stat doar 3 zile nici nu ne trebuia mai multe.

Zborul a fost lin, frumos si nu ne-a fost frica absolut deloc. Copilul a dormit tot drumul, deci a fost absolut perfect.

Ajunsi in Stuttgart, clar si aeroportul a fost mult mai mare, dar noua ne-a placut!

Ne-am cazat intr-un apartament, iar seara am mers direct la Targul de Craciun. Peste 260 de cabane din lemn, impodobite cu crengute de brad, papusi si tot felul de globuri. Frumos si cu stil

Atmosfera a fost senzationala. Iti vine sa cumperi de toate. Poate, poate reusesti sa iei cu tine macar o bucatica din tot ce inseamna acolo Targul de Craciun. Am stat cateva ore si am admirat stradutele din zona, am cercetat aproapte toate minunile care au iesit din mainile mesterilor si ne-am bucurat.  Am mancat traditionala turta dulce, am probat manusi si fulare impletite de glückliche Großeltern (bunici fericite) si am inchinat un pahar de vin fiert urandu-ne Frohe weihnachten (Craciun fericit!)

Tips-uri pentru un city break la un Targ de Craciun

• Alege destinatia cu grija
  • Adauga flexibilitate bugetului tau pentru a te putea simti bine
  • luati-va haine groase  pentru ca pietele de Craciun sunt magice dupa lasarea serii
  • achizitionati-va trolere ieftine de la o sursa sigura
  • plimbati-va mult si mancati mai putin 🙂
  • distrati-va si lasati toate grijile acasa

Tineti minte !

Majoritatea Targurilor de Craciun din Germania se deschid in a treia saptamana din noiembrie si tin aproximativ pana pe 23 decembrie. Asadar,  cand vreti sa faceti un city break inainte de sarbatori sa aveti si asta in evidenta.