4 pasi catre o viata mai sanatoasa

In fiecare an, milioane de oameni din intreaga lume isi propun sa manance sanatos, sa piarda din greutate si sa inceapa un nou stil de viata. Cu toate acestea, teoretic toti stim ce e de facut, dar in practica lucrurile nu stau chiar asa (multi am trecut prin asta).

Si mai greu este atunci cand locuiesti intr-un loc ca Dubai, iar restarantele tip fast-food sunt la orice pas.  Important este sa iti stabilesti niste obiective accesibile stilului tau de viata, sa invati sa te cunosti si sa incepi sa schimbi ceva.  Eu iti propun cateva tipsuri pentru a le implementa in viata de zi cu zi si cu siguranta iti vei usura tranzitia catre un stil de viata mai sanatos.

1.      Fa exercitii fizice in mod regulat

Daca nu ai timp sa mergi la sala, incearca macar sa mergi mai mult pe jos. Studiile au demonstrat faptul ca cel putin 10.000 de pasi facuti zilnic ajuta la arderea caloriilor in mod semnificativ.

2.      Incepe ziua cu un mic dejun bogat in proteine

Un mic dejun bogat in proteine te va ajuta sa mananci mai putin pe parcursul zilei. Incearca sa incluzi in alimente tale linte rosie soia,  naut, ovaz,  painea integrala, legume, fructe uscate.

 

3.      Redu stresul

Stresul ne afecteaza corpul chiar si la nivel hormonal. Persoanele stresate au un nivel mai inalt al cortizolului, hormon care favorizeaza retentia de apa, stocarea de tesut adipos pe abdomen si incetineste metabolismul. Pentru a reduce stresul cauzat din cauza dietei incearca sa mananci  mai putin si mai des.

4.      Bea mai multa apa

Incearca sa ai intotdeauna la indemana o sticla de apa, pentru orice moment al zilei. Daca nu este posibil, actualizati-ti o aplicatie pe telefon care sa iti  aminteaasca sa bei apa la fiecare 30 de minute. Daca stai hidratat o sa incepi sa slabesti. Daca consumi doua pahare de apa inainte de masa se reduce consumul de calorii semnificativ cu 75-90 de calorii. Tine minte, nu dieta bogata in grasimi te ingrasa ci caloriile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *